Wristmaster 2020

Wristmaster-kurssiperinne täyttää tänä vuonna ”vuosia”, kun vuoden tauon jälkeen järjestetään jo kymmenes ranne- ja kädenalueen ongelmiin pureutuva kansallinen käsikirurgian kurssi. Samalla Wristmaster palaa juurilleen, sillä järjestettiinhän ensimmäinen kurssi juuri savossa Tervon Äyskoskella 2009. Tänä vuonna tapahtuman järjestämispaikkana on Kallaveden rannalla Kuopion satamassa kongressihotelli Scandic. Wristmaster goes ”fishcock” again…

Tämänvuotisen kurssin pääteemaksi on nostettu reumakäden ja ranteen hoito sekä uudet konseptit, joista et ole vielä uskaltanut puhua… Kattavaan ohjelmaan saamme taustatukea ortopedisten reumakirurgien ja terapeuttien puolesta.

Korona-pandemia on heittänyt tämänkin tapahtuman ylle varjoa ja seuraamme tarkasti virallisia suosituksia tapahtumien järjestämisestä. Toivomme että syksyyn mennessä tilanne rauhoittuu siten, että ohjelma voidaan viedä kokonaisuudessaan läpi. Yhdistyksen osalta palautamme mahdolliset osallistumismaksut mikäli viime hetken peruuntuminen tapahtuisi.

Koulutusta tullaan hakemaan teoreettiseen kurssimuotoiseen koulutukseen käsikirurgian, ortopedian ja yleiskirurgian erikoisaloille.

Tervetuloa!

Järjestelytoimikunta: Matti Juntunen, Teemu Karjalainen, Minna Lappalainen, Lauri Lindroos, Toni Luokkala, Olli-Pekka Kangasniemi, Johannes Savikkomaa, Antti Ruotsalainen, Hannamari Vilhunen

1. Kurssiohjelma on vielä alustava, luennoitsijat täsmentyvät pikapuoliin

2. Ilmoittautuminen tästä linkistä

3. Osallistumismaksu sisältää kurssiohjelman mukaiset luennot, lounaat, välikahvit sekä illallisen. Maksu tilille: Käsikirurgiyhdistys ry IBAN FI61 5720 9950 0185 97 (viestikenttään Wristmaster 2020, osallistujan nimi).
Hinnat:
Erikoistuva tai erikoislääkäri 200 €
Terapeutti tai hoitaja 150 €

4. Majoittuminen. Kurssilaiset vastaavat itse majoituksestaan, Kokouspaikassa Kuopion kongressihotelli Scandic Kuopion satama on avoin kiintiövaraus niin kauan kuin huoneita riittää.

Huonetyyppi Standard
Hinta 104.00 € yhden hengen huone / vuorokausi
124.00 € kahden hengen huone / vuorokausi

Varaaminen
Jokainen majoittuja varaa huoneensa itse osoitteesta:
Varaustunnus BSUO160920
Huoneet ovat varattavissa 02.09.2020 mennessä hotellin varaustilanteen mukaan.

Osoite: Scandic Kuopio,  Satamakatu 1, 70100 Kuopio
Puhelin: 017 195111